Onze aanpak
Leuk dat je benieuwd bent naar onze aanpak! Voordat we kennismaken is het goed om eerst de onderstaande stappen door te nemen. Vanaf de kennismaking zijn er drie fases – verdeeld over tussenstappen – die leiden naar het eindresultaat van jouw online succes.
Een goed begin is het halve werk. Dus voordat we aan de slag gaan doorgronden we graag eerst je merk en je werk.
Fase 1: Analyse
Samen zetten we de strategie uit voor jou bedrijf. Om te beginnen plaatsen we een stip op de horizon: hier ben ik online succesvol!
Om daar te komen wil je antwoord op vragen als: ‘hoe krijg je meer relevante bezoekers op je website?’, ‘hoe wil je jouw merk online positioneren?’ en ‘in welke klantbehoefte kun jij met je website voorzien?’.
We denken mee over je bedrijfsdoel en hoe de online marketing daaraan bijdraagt. We onderzoeken hoe jij je doelgroep kan vinden en misschien nog belangrijker: hoe én waar de doelgroep jou vindt.
Fase 2: Inrichting & vindbaarheid
Een goed plan is belangrijk. Het vormen van een goed vindbare website met relevante informatie voor de gebruiker is de volgende stap. Kortom: aan de slag met kwalitatieve online campagnes.
Op dit punt lopen we de website tot in detail na en optimaliseren we naar een conversie vriendelijke website. Er worden aansprekende online marketing campagnes opgezet en de eerste resultaten zullen snel zichtbaar zijn.
Fase 3: Optimalisatie
Live & learning! Eigenlijk zijn we nu pas écht van start. De campagnes staan live en de eerste werkzaamheden van fase 2 zullen spoedig zijn vruchten afwerpen. Bezoekersaantallen zullen toenemen en gewenste (inter)actie zal steeds meer plaatsvinden.
In het begin van fase 3 monitoren wij dagelijks alle resultaten en sturen we bij waar nodig is. We bouwen een dashboard waarop je realtime meekijkt met het verkeer dat op je website plaatsvindt en de bijhorende resultaten. Tussentijds ontvang je van ons een update. Op deze momenten kijken we naar de mogelijkheden om te verbeteren.
Ons online DNA
Ons team online marketeers denkt en leeft online. We kunnen ons goed verplaatsen in de online behoefte van jou en je klanten. Onyourline in een notendop:
- Alles online
We zetten onze koffie nog nét niet digitaal. - Korte lijntjes
Je staat rechtstreeks in contact met jouw online marketeer. - Down-to-earth
Open en eerlijkheid als fundering van een goede samenwerking. - Betrokken
Zie ons als jouw collega.