Google Display

Adverteren via Google Display Advertising houdt in dat jouw advertenties op andere – bij Google aangesloten websites – getoond worden. Dit kan zowel met beeld als met tekstadvertenties.

Doordat het Google Display Netwerk een grote verzameling aan partnerwebsites bevat, is het mogelijk om gericht jouw doelgroep te benaderen. Display advertenties worden ingezet op basis van doelgroepen, profielen, onderwerpen, zoekwoorden of specifieke plaatsen.

”Als een klant niet weet dat jij bestaat, zal hij ook geen product of dienst bij je kopen. Met Display campagnes zorg je ervoor dat klanten bekent raken met jouw bedrijf en je USPs. ”

Dirk
Dirk cirkel foto

Google Display Advertising voor naamsbekendheid

Google Display Advertising is goedkoper per klik dan adverteren in de Google zoekresultaten (Google Search). De kosten zijn lager, terwijl jouw advertentie wel massaal vertoond wordt. Je betaalt alleen wanneer er geklikt wordt. Geen kosten, wel vertoningen dus! Door het enorm hoge aantal vertoningen, is display geschikt voor branding en het verhogen van de betrokkenheid. Het kan ook evengoed ingezet worden voor het behalen van je doelstelling, het is maar net waar jij je op wil richten.

Google banners laten maken in jouw huisstijl

Bij het opzetten van een Google Display campagne maken onze marketing specialisten een banner voor je op maat. Volledig in jouw huisstijl én dynamisch! Herkenbaarheid en de juiste aandacht krijgen is bij het inzetten van banners namelijk cruciaal.

Hulp nodig bij jouw Google Display campagnes?

Wij denken graag me je mee. Plan direct een eerste (online) kennismakingsgesprek in!
Plan een kennismaking

Heb je een vraag over iets anders? Bel ons op 024-2032004 of stuur een berichtje via de contactpagina.

Wij draaien Google Display campagnes voor o.a.