Google Display

Adverteren via Google Display Advertising houdt in dat jouw advertenties op andere – bij Google aangesloten websites – getoond worden. Dit kan zowel met beeld als met tekstadvertenties.

Doordat het Google Display Netwerk een grote verzameling aan partnerwebsites bevat, is het mogelijk om gericht jouw doelgroep te benaderen. Display advertenties worden ingezet op basis van doelgroepen, profielen, onderwerpen, zoekwoorden of specifieke plaatsen.

Google Display Advertising voor naamsbekendheid

Google Display Advertising is goedkoper per klik dan adverteren in de Google zoekresultaten (Google Search). De kosten zijn lager, terwijl jouw advertentie wel massaal vertoond wordt. Je betaalt alleen wanneer er geklikt wordt. Geen kosten, wel vertoningen dus! Door het enorm hoge aantal vertoningen, is display geschikt voor branding en het verhogen van de betrokkenheid. Het kan ook evengoed ingezet worden voor het behalen van je doelstelling, het is maar net waar jij je op wil richten.

Google banners laten maken in jouw huisstijl

Bij het opzetten van een Google Display campagne maken onze marketing specialisten een banner voor je op maat. Volledig in jouw huisstijl én dynamisch! Herkenbaarheid en de juiste aandacht krijgen is bij het inzetten van banners namelijk cruciaal.

Geïnteresseerd in Google Display?

Wij analyseren graag je huidige situatie en maken daarbij vrijblijvend een plan van aanpak voor een mogelijke Google Display campagne.

Vul hieronder je gegevens in

Julia Onyourline

Wij draaien Google Display campagnes voor o.a.