Home > Onze online marketing diensten > Online adverteren

Online adverteren

Er zijn veel mogelijkheden om online te adverteren. Google, Facebook, Instagram of toch LinkedIn inzetten? Hieronder vind je alle informatie.

Een hoge positie in Google wil je uiteraard hebben en houden. Naast zoekmachine optimalisatie is online adverteren een mogelijkheid om bovenaan in Google te verschijnen.

Google AdWords

Met Google AdWords verschijnt jouw advertentie in de zoekresultaten van Google. Heb je een webshop? Dan is Google Shopping heel geschikt om je producten te promoten! Via Google Remarketing kun je (beeld)advertenties nogmaals in beeld brengen bij eerdere bezoekers van je website; met Google Display kun je juist beeldadvertenties tonen aan nieuwe potentiële klanten.

Benieuwd naar het verschil tussen zoekmachine optimalisatie (SEO) en online adverteren (SEA)? Lees ons blog ‘Verschil tussen SEO & SEA’.

Adverteren op Facebook & Instagram

Of ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor de promotie van jouw website op Facebook of Instagram? Ook op diverse social media kan het interessant zijn online te adverteren.

Op welke manier mogen wij jouw website beter vindbaar maken?

  • Google AdWords | SEA Nijmegen

    Met Google AdWords kun je adverteren in de zoekresultaten van Google. Zo kun je er gemakkelijk en snel voor zorgen dat je bovenaan staat in de zoekresultaten!

    Lees verder
  • Google Remarketing

    Remarketing is één van de meest effectieve advertentiemogelijkheden. Met remarketing kun je advertenties weergeven aan eerdere bezoekers van jouw website.

    Lees verder
  • Google Shopping

    Heb je een webshop? Met Google Shopping laat je jouw producten direct met afbeelding tussen de zoekresultaten in Google zien!

    Lees verder
  • Google Display Advertising

    Adverteren via Google Display Advertising houdt in dat jouw tekst- of beeldadvertenties op andere – bij Google aangesloten websites – getoond worden.

    Lees verder
  • Youtube Adverteren

    Met 8,6 miljoen unieke bezoekers per maand in Nederland is YouTube een goed medium om in contact te komen met je doelgroep!

    Lees verder
  • Facebook Adverteren

    Meer dan 9 miljoen Nederlanders hebben een account op Facebook. Erg aantrekkelijk dus om op dit kanaal jouw product of dienst te promoten.

    Lees verder
  • LinkedIn Adverteren

    LinkedIn is het sociale netwerk dat zich richt op zakelijke professionals. Ben je actief in de B2B-markt of op zoek naar sollicitanten? Dan is LinkedIn adverteren zeer interessant!

    Lees verder
  • Instagram adverteren

    Instagram is een populaire app waarop gebruikers foto’s kunnen plaatsen. Sinds 2012 is Facebook de eigenaar geworden van Instagram en is het mogelijk om op dit medium te adverteren.

    Lees verder
  • Bing Ads

    In 2012 werd Bing Ads gelanceerd, voorheen Microsoft Adcenter. Bing heeft in Nederland relatief weinig marktaandeel maar groeit elke dag en heeft zeker potentie voor de toekomst.

    Lees verder

Wil je meer weten?

Neem contact op