Home > Zoekmachine adverteren

Zoekmachine adverteren | SEA

De mogelijkheden bij het adverteren in zoekmachines zijn groter dan ooit. Tekstadvertenties, productadvertenties, beeldadvertenties of bezoekers een tweede keer targetten nadat ze je website hebben verlaten? Lees hier alles over de mogelijkheden.

Met Google AdWords verschijnt jouw advertentie in de zoekresultaten van Google. Heb je een webshop? Dan is Google Shopping heel geschikt om je producten te promoten! Via Google Remarketing kun je (beeld)advertenties nogmaals in beeld brengen bij eerdere bezoekers van je website; met Google Display kun je juist beeldadvertenties tonen aan nieuwe potentiële klanten.

Benieuwd naar het verschil tussen zoekmachine optimalisatie (SEO) en online adverteren (SEA)? Lees ons blog ‘Verschil tussen SEO & SEA’.

Een overzicht van de mogelijkheden:

  • AdWords

    Met Google AdWords kun je adverteren in de zoekresultaten van Google. Zo kun je er gemakkelijk en snel voor zorgen dat je bovenaan staat in de zoekresultaten!

    Lees verder
  • Display

    Adverteren via Google Display Advertising houdt in dat jouw tekst- of beeldadvertenties op andere – bij Google aangesloten websites – getoond worden.

    Lees verder
  • Remarketing

    Remarketing is één van de meest effectieve advertentiemogelijkheden. Met remarketing kun je advertenties weergeven aan eerdere bezoekers van jouw website.

    Lees verder
  • Shopping

    Heb je een webshop? Met Google Shopping laat je jouw producten direct met afbeelding tussen de zoekresultaten in Google zien!

    Lees verder
  • Bing

    In 2012 werd Bing Ads gelanceerd, voorheen Microsoft Adcenter. Bing heeft in Nederland relatief weinig marktaandeel maar groeit elke dag en heeft zeker potentie voor de toekomst.

    Lees verder

Wil je meer weten?

Neem contact op